Serviceaftale - vi hjælper jer!

Support er allerbedst, i det øjeblik der er behov for den

Vi skræddersyr jeres serviceaftale, så den passer til netop jeres løsninger og behov. Vores dygtige konsulenter sidder klar til at hjælpe jer med besvarelse af spørgsmål. Vi hjælper jer videre, så hurtigt som overhovedet muligt og sikrer, at jeres systemer fra Core CRM kører optimalt.

Hvad er omfattet af serviceaftalen?

I samarbejde med Core CRM, definerer I selv de services, der skal være inkluderet i aftalen. På baggrund af den ønskede løsning, fastsættes en pris, som er gældende for 12 måneder ad gangen. På denne måde kender I investeringen forbundet med support et år frem.

 

Fordele ved en serviceaftale med Core CRM

• Fast pris på support et år frem

• Ét kontaktpunkt for alle supportsager på tværs af systemer og applikationer

• Kundetilpasset serviceaftale

• Højere prioritering af supportopgaver

• Overblik over indrapporterede sager

• Mulighed for tilvalg af Service Level Agreement (SLA), som sikrer kort responstid helt ned til 2 timer

 

Uforpligtende beregning

Kontakt vores salgsafdeling for at høre nærmere omkring jeres muligheder. Vi laver gerne en uforpligtende beregning.

BIG-SUPPORT

Vil I høre mere?

Vil I høre mere kan I kontakte os på:

Email: hallo@corecrm.dk

Telefon: +45 70 26 39 99

Se hele vores team af konsulenter her