SuperOffice CRM - Alt-i-én CRM løsning

Core CRM er Danmarks største SuperOffice partner!

Vi hjælper mere end 200 kunder med optimering af deres CRM løsninger Med SuperOffice får I en komplet CRM løsning med stærke funktionaliteter, som hjælper med at styrke salget og skabe glade kunder. SuperOffice er enormt brugervenligt og al funktionalitet er udviklet med fokus på at lette arbejdet for brugerne af systemet. SuperOffice understøtter alle processer i samspillet mellem virksomheden og jeres kunder.

Standard CRM funktionalitet:

• Firma- og kontaktstyring

• Kalender- og aktivitetsstyring

• Dokumenter og email kommunikation

 

Salgsfunktioner:

• Styr på salgsaktiviteter

• Håndtering af tilbud

• Forecast og pipeline styring

 

Kundeservice:

• Håndtering af indgående servicebeskeder

• FAQ til vidensdeling med kunder

• Automatisk bekræftelse (ticket system)

 

Øvrig funktionalitet:

• Dashboard

• Integreret chatfunktion

• Mobil løsning (APP)

 

I kan få SuperOffice CRM på to måder:

Licens (On-premise)
Med en SuperOffice On-premise løsning bliver SuperOffice CRM installeret i jeres eget interne it-miljø. I køber server- og brugerlicenser og installerer, drifter og vedligeholder SuperOffice på jeres egne servere. Du leverer og håndterer således hardware og platforme og bevarer dermed den fulde kontrol med alle systemer og data. En On-premise løsning fås både som Windows og/eller web klient.

CRM Online (Cloud)
Med en SuperOffice CRM Online løsning købes et abonnement pr. bruger, som herefter får adgang til at bruge SuperOffice CRM som en online service. Online løsningen driftes og vedligeholdes af SuperOffices eget driftscenter.

BIG-SUPPORT

Vil I høre mere?

Vil I høre mere kan I kontakte os på:

Email: hallo@corecrm.dk

Telefon: +45 70 26 39 99

Se hele vores team af konsulenter her